1. When did you become a directioner?

Tror det var någon gång i Februari det här året, Claraslife gjorde en video om de och så, och eftersom att wmyb-videon var med fick man ju se de och jag blev helt tagen och bara älskade Harry. Däremot förstod jag inte alls vad de andra gjorde där, jag sökte väl upp vad de hette och sådär. Då tyckte jag bara om Harry och hade typ hört what makes you beautiful, one thing och gotta be you. Antagligen kunde jag inte stava deras namn heller och så tyckte jag att Liam och Louis såg likadana ut. Zayn och Niall la jag knappt märke till, det var bara Harry, Harry, Harry. Och jag lyssnade bara till första refrängen i wmyb, haha. skäms. Sen har allt bara växt och nu är de en sån stor del av mitt liv. Och jag har kommit tillbaka till en vän som jag har känt sen sexårs men som jag har kommit ifrån flera gånger. Så tack Clara för att du gjorde videon! (även fast inte helt gillar det hon säger.)
 
Jag önskar att jag hade lagt märke till de tidigare men det gjorde jag inte. När de släppte wmyb i september, så visste jag inte ens det, man kan säga att jag började lyssna på musik när jag upptäckte de. Tidigare brydde jag inte mig om att lyssna på musik, det har jag aldrig gjort, sen februari det här året. Så jag kunde inte göra så mycket. Så jag började inte gilla de just då för att de nästan precis släppt Up All Night.
 
Men till alla directioners, när blev ni en directioner? :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Blev en directioner i slutet av november/början av december :)

2012-06-24 @ 12:51:59
URL: http://photointime.blogg.se
Postat av: Anna

I början av maj 2011 så har träffat dessas underbara pojkar flera gånger :) har nog lite bilder på min blogg om du vill kolla!! Superfin blogg, btw. Kraaaam

2012-06-27 @ 20:58:54
URL: http://annabergman.devote.se
Postat av: Anonym

2010 när dem var kom 3:a i X Factor..
Kolla in min 1D blogg

2012-06-28 @ 20:15:00
URL: http://OneDirectionCrew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0