To all the directioners

 
 
Gud, grät en skvätt faktiskt. Den liksom rörde mig så mycket. Vissa förstår inte hur mycket de betyder för mig, men jag vet att det finns miljoner som faktiskt förstår mig. Och jag förstår de. Jag kanske inte visar det, men de är så mycket mer än bara ett band, de är som mina vänner. De känner inte mig, men jag känner de. Även fast jag aldrig har träffat de, men någon gång, då ska jag träffa de. Jag älskar alla true directioners där ute som bryr sig om killarna och alla directioners. We are your girls and you are our boys. <3

Kommentarer
Postat av: S O N J A F O T O

2012-06-21 @ 22:17:25
URL: http://zlokka.blogg.se
Postat av: 1D-NOVELLER

Jag förstår dig precis! Jag kan gråta när jag tänker på alla stunder i livet dom har fått mig lee, hur jag har skrattat hysteriskt åt deras skämt. Det är få som förstår sig på dom, och dom är mer än bara några pojkar i ett band, dom är våra bästa vänner. När dom mår dåligt känner jag min nere på 0. Mina tankar går 24/7 på One Direction. När jag säger att jag älskar dom, så är jag 110% seriös med det. Säger någon i min klass något elakt med One Direction står jag upp och blir pissed off! We love 1D for who they are! <3

2012-06-21 @ 23:46:53
URL: http://onedboys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0