3. Your best memories about the boys?

Såklart när jag såg de på riktigt första gången. Det hände väl inget särskilt direkt, men vi liksom åkte in till stan, hittade rätt ställe där de var på, det var massa fans där, och vädret skiftade mellan sol och regn. Vi fick typ stå där i en och halv timme, men det kändes som typ en kvart, vet inte varför. Och när de kom, kan knappt beskriva hur glad jag var. GUD, jag var skitglad i alla fall. Typ alla sprang ju efter de sen bilen åkte iväg, fast ingen visste vilken bil det var. Och sen när vi skulle hem mötte vi Paul och sa hej till honom. Det hände alltså, hehe. 
 
best day of my life ♥ (önskar att jag blivit ett fan tidigare, önskarönskarönskar det. fått se en större del av de, att vara en av deras första svenska fans, fast nu var jag ju inte det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0