2. Who's your favourite member and why?

Det här är så sjukt svårt, hur fan ska man kunna välja? De betyder alla så himla mycket för mig och de alla är så olika, sen har jag inte träffat någon av de heller så jag kan inte säga säkert. Men som berättade tidigare så har jag älskat Harry från första början, och det gör jag ju fortfarande men jag måste nog säga två stycken.
 
Liam och Niall är mina favoriter, samt deras bromance också (älskar de andra bromancerna också, men jag måste ju välja något).
 
Liam, han lägger ner så mycket tid på fansen och har twitcams oftare än de andra. Han verkar ha ett så stort hjärta, sen hur lite han har påverkats av kändisskapet, hur han verkar vara sig själv fullt ut. Han har bara dejtat en tjej sen X Factor och det är Danielle som han fortfarande har kvar. Jag skulle göra så mycket för att få lära känna honom, ha en relation med honom. Helst bästavän då, hihi.
 
Niall, han verkar bara vara så underbar. Han har fått ta så mycket hat, mest av alla tror jag nog. Folk säger att han ville ha tandställning pga. fansen men han hade faktiskt sneda tänder och det vill ju ingen ha. Och jag tror nog att det var tandläkaren som bestämde att han skulle ha det? Men i alla fall, Niall verkar vara en sån kille jag skulle vilja ha. Snäll, omtänksam, rolig och inte allt för seriös men ändå seriös. Hoppas det är som jag tror nu då, haha. Men han verkar bara vara helt underbar, skulle aldrig säga nej till att bli tillsammans med honom inte.
 
 
Jag vet att jag är skitdålig på att formulera mig och med tanke på att jag aldrig träffat de blir det lite svårare fast ändå, jag är dålig på att formulera mig...
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag måste bara säga att om någon gav mig samma fråga skulle jag nog sagt samma svar. Liam och Niall är helt underbara personer. Niall är alltid glad och har ett skratt som smittar av sig, fast han är ju lite borta ibland och inte helt med, men det gör honom bara ännu sötare! Liam gör verkligen allt för fansen och är sjukt social. Om du träffa dem någon gång, se till att gå fram till Liam och be om att få en av hans björnkramar. Helt underbara. Ja, jag ville bara bekräfta det du sa om dem. Hoppas inte att du tycker jag låter som en skrytmåns nu.. Jag gillar verkligen din blogg också, superfin

Svar: nejdå, tycker inte alls du skryter på något sätt, och det känns bra att jag hade rätt även fast jag aldrig träffat de. :) <3
None None

2012-06-27 @ 20:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0