söndag

Hejhej. :) Igår var vi ute någonstans på landet, typ längre upp i Norrland och hade en liten släktträff. Träffade några jag inte visste vilka de var och sånt, hehe. Sen fotade jag min syssling. Just nu tittar vi på någon film, eller min pappa och lillebror kollar, jag twittrar och är inne på tumblr, ganska nice faktiskt. :D 
 
Egentligen skulle jag ha fiskat med mina kusiner och så, men jag orkade inte, seriöst, det var kallt, massa mygg och regn, så jag åkte hem igår. Mycket trevligare, den här låten beskriver i alla fall mig just nu.
 
Idag är det ju också ett år sen massakern i norge, jävla idiot alltså haha, okej, det var ganska fjuttiga ord. Tänker på de som avled, och deras familjer, hur lite de förtjänade det. De borde få leva också.

Kommentarer
Postat av: emma

Fina bilder:)

2012-07-25 @ 17:04:45
URL: http://photoandinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0