Let us die young or let us live forever

Hey, jag har egentligen ingenting att skriva men tänkte att jag gör det ändå, hehe. Eller jo, förresten, någon mer än jag som stör sig på sånna där hipsters? Vet inte om det heter så fast jag tror det. Sånna som skriver sådär, ja, bara allmänt konstigt. Jag kanske inte direkt stör mig på de, eftersom att jag inte känner de flesta (fast jag kanske känner några men de är inte alls jobbiga eller så på nåt sätt) men sättet de skriver på är otroligt störande. Har tänkt på det att tag faktiskt.. aja, nu ska jag sova, guddnaaatt.

Kommentarer
Postat av: Olivia (oliviagunnarssons.blogg.se)

SV: Åh, tack så himla mycket Izabella! Ditt namn är så fint! :)

2012-06-08 @ 19:04:38
URL: http://oliviagunnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0