Madame Tussauds #1

1. Nicole Kidman 2. Beyoncé 3. David & Victoria Beckham 4. Angelina Jolie & Brad Pitt 5. Zac Efron 6. Selena Gomez 7. Amy Winehouse 8. Britney Spears 9. Robert Pattinson & Taylor Lautner 10. Christina Aguilera

I februari var jag i London och då var vi på Madame Tussauds. Lite överskattat enligt mig faktiskt. De i Harry Potter fanns liksom inte (wtf). Inte One Direction heller (</3). Men det var ändå rätt kul att se dockorna.
Om man ska dit rekomenderar jag att man köper biljetter tidigare, annars måste man stå i en otroligt lång kö, inte så kul alltså. Det kommer mer också.



Kommentarer
Postat av: Isabelle :]

Ha en bra kväll :D

2012-04-06 @ 19:42:45
URL: http://isaloll.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.facebook.com/tabycentrum?sk=app_379985415346591&app_data=open68



Snälla du!!! Kan du klicka på länken och rösta på min bild?

Dana Misaghi. Jag vill verkligen vinna ett presentkort och det

är inga som röstar på mig men vill få fler röster! Genom din hjälp!



Först måste du gilla sidan och sen klicka på bilden som det står

något med applikation sen godkänner du! Det skulle betyda mycket ♥

2012-04-06 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0